Jag har dansat, jag har älskat och livet har varit underbart!

Rubriken sätter ord på min helg. Den har varit bra, helt underbar. Fredag: skaldjur och lägga sig tidigt! (det behövdes) Lördag: Jobba, börjat städa rummet och harrys med två underbara tjejer Moa och Johanna. Sovit i en soffa övernatten och vaknat vid halv tio. Söndag: Åkte hem från Borås, åt frukost och fortsatte på städningen, yoga, jul i kapernaum och avslutat städningen. Så fint rum och det känns nytt. Bilder får ni i morgon. 
Helgen lider mot sitt slut men jag är inte ledsen för det. För den här veckan kommer bli awesome. För hör och häppna. JAG SKA TILL BERLIN PÅ TISDAG MED MIN UNDERBARA KLASS!!! Ja ni hörde rätt BERLIN. kommer bli awesome.
 
Slutar även tidigt i morgon och det är ännu bättre. NI KÖR VI!!!
 
LOVE LIFE 
 
 
 

Kommentera här: