Mitt duracell batteri har laddats ur men snart är det igång igen!

Nu har jag varit själv hemma i snart tre veckor och tre veckor själv är en lång tid eftersom att jag hatar att laga mat till mig själv. Jag tycker det är förbaskat tråkigt att laga mat när man bara själv ska äta. Så därför har mina middagar beståt mest av Gulasch soppa och pasta och sedan då kaffe på jobbet. Även lunchen har fått lida. Detta har gjort att jag nästan aldrig är hungrig. Sedan vill jag även göra så mycket hela tiden och när jag jobbar slutar jag vid sex eller fem och sedan vill jag göra något på kvällen. Detta gör att det blir väldigt sena nätter och inte så mycket sömn. Därav kaffet. Jag har levt som en duracell kanin. Jag har bara gått och gått och gått och sedan har jag inte stannat upp och insett att jag kanske måste lugna ner mg. Idag blev det en sådan dag då min kropp faktiskt sa till. Jag fick sova två timmar och nu är jag på topp igen.
 
Idag står grillning på schemat och jag fortsätter i samma riktning som innan!
 
Puss och Kram
E

Kommentera här: