Det där som jag aldrig gillat!

 
Det finns många saker jag inte gillar i denna värld men något som jag verkligen har tyckt varit äcklligt har varit det där som alla dricker just Kaffe. Kaffe för mig har varit något som man bara inte kan dricka... varför ska man dricka sådana äckligheter om man inte behöver? Idag har jag jobbat tre veckor på Skene Järn som ni alla vet. Det är här på skene järn jag har druckigt mitt första svarta kaffe med jätte lite mjölk i. I början gjorde jag det bara för att jag blev pig av det men den senaste veckan har jag börjat tycka det är välidgt gott och jag skulle inte klara en arbetsdag utan det. Det är kanske det man måste göra för att gilla de saker man kanske inte gillar. Äta eller dricka det i några veckor och sedan kommer man vara fast... vem vet men jag har kommit in i kaffe fällan!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Bro:

Tur att du inte testade nått annat du inte gillar, typ metamfetamin. Behöver bara göra en två gånger sen är man fast har jag hört. Peace!

Svar: Jag hade inte tänkt att ta det faktiskt men om jag nu blir sugen på att bli fast med något så kanske det är det jag ska satsa på!
Emilia Bengtsdotter

2 Emilia Bengtsdottir:

gillar ditt efternamn ;)

Svar: Gillar ditt med :D Min pappa heter bengt så därför :D
Emilia Bengtsdotter

3 emilia:

trodde det! samma här ;)

Svar: (Y) Kul att vi heter exakt samma haha ;)
Emilia Bengtsdotter

Kommentera här: