Ett år har gått!

Det är med både glädje och smärta som jag skriver detta. För två år sedan träffade jag en person som blev en jätte jätte bra vän. Vi var bekanta innan men det förändrades första året i 1:an. Personen blev en vän och en god sådan. Jag har allitd roligt, har allitd skrattat med den här vännen. Året gick och helt plötsligt hade jag bestämt mig för att gå ett år nere i Spanien. Om det inte var ett svårt beslut smäldes en annan bomb ner. En person som blivit en jätte bra vän under 1:an skulle helt plötsligt flytta till Portugal. Flytta till ett annat land men inte för ett år utan helt enkelt flytta och gå i skolan i tre till fyra år i ett annat land. Jag var glad för hennes skull alla får faktiskt inte flytta till Portugal men det skulle också betyda att hon inte var i Sverige när jag kom hem från Spanien. Vi sa hejdå eller mer vi ses. Jag tog mitt flyg till Spanien och hon tog sitt pick och pack och flyttade till Portugal. Det har gått ett år och några dagar sedan jag såg henne för sista gången på några år. Den kvällen var underbar och jag har nog aldrig haft så roligt! Jag snodde en sparkcykel, cyklade genom nästan hela Borås och bad till och med en vakt att vakta den. Slutade med att den slängdes i Viskan men det är en annan historia. Detta var sista kvällen med en bra vän och det var med sorg i hjärtat som jag sa hejdå. Så idag skriver jag detta med glädje och smärta. Glädje över att en person blev en bra vän och smärta över att det faktiskt är två år till minst innan jag träffar henne igen. Jag saknar dig Malaika väldigt mycket! Jag saknar dig och mig, jag saknar att åka tåg med dig, jag saknar att vara i skolan med dig. Idag såg jag en tjej som liknade dig väldigt mycket och jag blev glad men sedan insåg jag att du går faktiskt inte i Bäckäng längre. Jag hoppas att ditt år har varit grymt i Portugal men jag saknar dig mycket och tänker på dig ofta!
 
Älskar dig från månen och tillbaka och ännu längre!
 
PUSSS
 
 
 
 

Kommentera här: